İranlı Trans erkeğin kaleminden Hormonlar, ameliyatlar Part3 - TRANS FROM TURKEY

Latest

Transseksüellik hakkında her şey

Bu Blogda Ara

İranlı Trans erkeğin kaleminden Hormonlar, ameliyatlar Part3



 

Irandaki Testosteron


Sustanon

Ben Türkiye'deyken bir kaç kere Sustanon kullandım ama sonra duydum ki bu hormon daha çok spor içinmiş. Bu yüzden sonra kullanmadım. Duyduğuma göre Türkiye'de çoğu Sustanon kullanıyor. Almanya'da şu an ben Nebido 1000mg her üç ayda bir kullanıyorum. Bazıları her iki ayda bir alıyor. Burda çoğu Nebido kullanıyor. Çünkü hem iyi hem de üç ayda bir kullanıyorsun ve kendini delik deşik etmiyorsun.


 Almanya'ya gelmeden önce ben kendim, kendime iğne vuruyordum.

Ameliyatlar

Ben üç ameliyatı bir günde yaptırdım ve sadece iki gün hastanede kaldım. Iranda ilk ameliyatlar için genelde bir ve ya iki gün hastanede kalıyorlar. Bazıları ilk göğüs ameliyatını yapıyor sonra yumurtalık, ama ben hem acelem vardı hem de ameliyat odasına girip bedenimin tamamen değişmesini istiyordum. Bu yüzden hem göğüs hem yumurtalık ve hem testisleri de aynı günde yaptırdım. Aslında testisleri penis ameliyattan sonra yapmalı ama ben ne zaman penis ameliyatını yapacağımı bilmediğim için daha önceden istedim. Çünkü böylece alt kısım da baya değişiyor. Ama Vajinayı kapatmıyorlar çünkü vajina kapatma ameliyatı penis ameliyatı ile aynı zamanda olur. Göğüs ameliyatı güzellik açısından önemlidir. Ama ne yapalım ki iyi bir sonucu elde edelim? Tabi doktor bu konuda çok etkilidir ve iyi ameliyat yapmalıdır ama sadece ameliyat değil. Biz ameliyattan sonra kendimize özen göstermeliyiz. Ben göğüs ameliyatından sonra bir seneye kadar hiç bir ağır iş yapmadım ve bir kaç aya kadar da krem kullandım. Sonra yavaş yavaş spora başladım. Bence spor göğsü çok etkiliyor ve önemlidir. Doktor senin göğsünün yağını boşaltıyor ve sonra sen spor ile göğsünü kaslandırmalısın. 
Ameliyattan bir kaç ay sonra Türkiyede

Almanya'da spordan sonra
 
Alttaki fotoda yumurtalıkları görebilirsiniz. Hastanede ameliyattan sonra bunları sana veriyorlar ve sen direk çöpe atıyorsun. Bunları çıkartmak için son senelerde karnı kesmeden ameliyat yapıyorlar ve yeri hiç gözükmüyor.

Bu Fotoda da benim testislerimi arkadan görebilirsiniz. Önden foto çekmedim çünkü o zamanlar henüz penis ameliyatı olmamıştım ve bu fotoyu phallodan önce çekmiştim.


NOT: Bu yazı T-Kulüpten alıntıdır.