İranlı Trans erkeğin kaleminden phalloplasty Part4 - TRANS FROM TURKEY

Latest

Transseksüellik hakkında her şey

Bu Blogda Ara

İranlı Trans erkeğin kaleminden phalloplasty Part4

 


Phalloplasty

Penis ameliyatı genelde iki türdür. Metoidioplasty ve Phalloplasty. Çoğu soruyor hangi
metot daha iyidir? 
Bence her metodun kendine göre avantaj ve dezavantajları var ve
herkes kendi karar vermeli hangi metot onu mutlu edebilir. Metoidioplasty ameliyatında penis yüzde yüz hissi var ama maalesef çok küçük ve 5-6 cm dan daha fazla olmuyor. Bazıları diyorlar 8 cm bile olmuş ama şimdiye kadar ben hiç görmedim. Ben duyduklarıma değil gördüklerime inanırım. Tabi istisna da olabilir. Bazıları bu ameliyatla mutlular bazılar mutsuz. Bence ilk önce penisin varlığı önemlidir ve penisin küçük, büyük olması ikici sırada yer alır. Bu ameliyat zor bir ameliyat değil ve ameliyattan sonra da sorun yaşamıyorsun. Eğer bazıları deseler penis küçük sex için ne yapalım? Bu konu ile ilgili Seksshoplar da bir sürü şey var. Onlardan kullanabilirsiniz. Sadece siz değil başkalarının da penisleri küçük olabilir.  Phalloplasty ameliyatı için iki tane farklı metot vardır. Bazı doktorlar koldan ve bazıları bacaktan yağ alıyorlar. Almanya'da beş tane doktor bu ameliyatı farklı metotlarla yapıyorlar. Eğer bir doktor koldan alırsa demek ki bacaktan almıyor. Sen eğer koldan aldırmak istersen o doktora gitmelisin. Bacaktan alan doktorun yanına gidip koldan istiyorum diyemezsin. Çoğu soruyor neden koldan parça aldırarak ameliyat oldun? Neden bazıları bacaktan alıyor? Şöyle cevaplayabilirim ki Almanya'da bir tane doktor var adı Dr.Liedl ve bence burada en iyisidir. Ben o doktora ameliyat olmak istiyordum ve bu doktor koldan alıyor. Ayrıca Koldan alan kişilerin penislerinde his vardır ama bacaktan alanların hisleri yok. Bir arkadaşım burada bacaktan almış diyor ki benim penis dildo gibi. Yanı hiç hissi yok. Ama ben koldan aldığım için hissim var. Bu yüzden çoğu bacak değil koldan alıyorlar. Bir kaç gün önce facede gördüm birisi yazmış bacaktan almış ve hissi var. İlk defa böyle bir şey gördüm ve Almanya'da hiç böyle değil. Acaba doğru mu bilmiyorum. Ama benim gördüklerimin hepsi bacaktan hisleri yoktu. Unutmayalım ki zamanla her şey değişiyor. Tabi bazıları koldan almalarına rağmen yine hisleri yok. Neden? Eğer doktor senin sinirlerini peniste birleştirirse senin hissin olacak. Ama bazı doktorlar sinir peniste kullanmıyor ve bazısı kullanıyor. Ameliyattan önce doktora sormalısın acaba sinir var mı? eğer varsa kaç tane var? Benim doktor bir tane sinir kolumdan almış ve bir tane de eski klitoristen almış. Yani benim penisimde iki tane sinir var. Bu yüzden benim hissim var, ama bu his ameliyattan iki ay sonra yavaş yavaş geliyor ve bir sene boyunca artıyor. Tabi bu his yüzde yüz değil ama var. Ne kadar var? kişiden kişiye değişiyor. Benim şuandaki hissim bir kaç ay önceye göre daha çok. Orgazm açısından, orgazm var. Bu ameliyat senin orgazmını yok etmiyor. Ameliyattan önce bana sordular bir tane veya iki tane sinir istiyorsun? Ben dedim tabi iki tane ve sordular acaba eski klitorisini kalmasını istiyor musun yoksa yok mu edelim? Ben dedim istemiyorum. Hormon kullandığım için klitoris baya büyük olmuştu ama bu ameliyatta onun içini de boşalttılar ve çok küçük oldu sadece biraz deri kaldı.  Dediğim gibi doktorlar farklı ameliyat yapıyorlar. Genelde bu ameliyat iki kerede yapılır. İlk ameliyatta, vajinayı kapatıp penis koldan veya bacaktan alınır. İkinci
ameliyatta da testisleri ve eğer pompa istersen pompa yapılır. İkinci ameliyat yaklaşık olarak ilk ameliyattan 6 ay sonra yapılır. Ama benim doktor bu ameliyatı dört kerede yapıyor. Tabi ilk duyduğunda diyorsun 4 kere ameliyat çok. Bu açıdan kötü olabilir ki sen iki kere değil dört kere hastanede kalmalısın ama sonuç olarak bence çok iyi bir yöntemdir. 
Neden? 
Çünkü eğer biri pişman olursa hayır diyebilir ve eğer birisi bir kısmı isterse öteki kısmı istemezse mümkündür. 



Dr.Liedl ilk ameliyatta sadece vajinayı kapatıyor. Çoğu burada ilk ameliyatını yapıp
penis ameliyatını zor olduğu için yapmıyorlar. Yanı eğer istersen vajinayı kapatabilirsin ve penis ameliyatını da yapmıyorsun. Herkes kendisi karar veriyor. Bu ameliyat için ben iki ay sıra bekledim. Arkadaşlardan dediler şimdi isteyenler yaklaşık bir sene beklemeleri lazım. Gittikçe ameliyat yapanların sayısı çoğalıyor. Bazıları bu ameliyatı yumurtalık ameliyatı ile beraber yapıyorlar. Onların ameliyatları yaklaşık 5 saat sürüyor benimki 2,5 saat sürdü çünkü ben önceden Iranda yumurtalıkları çıkartmıştım. Bu ameliyattan sonra 11-12 gün hastanede kalmalısın ve 9 güne kadar da sonda taşımalısın. Sondayı çıkarttıktan sonra baya kan geliyor ve bu normal. Hata bir kaç haftaya kadar bazen kan geliyor. Benim için ilk 3-4 gün çok kan geldi ve sonra iki haftaya kadar bazen kan geliyordu. Bu ameliyattan sonra ben bir ay rahat oturamıyordum ama zamanla rahat oturabildim.

Aşağıdaki fotolar ameliyatımla ilgili 


Bu ameliyatta sana soruyorlar acaba ikinci ameliyatı istiyor musun? Ben önceden istediğimi söylemiştim. Bu yüzden adım listeye girdi, çünkü sıra beklemem lazımdı. İkinci ameliyat için ben 11 ay bekledim. Bu günlerde arkadaşlardan duydum şimdi isteyenler yaklaşık iki sene beklemelidirler. Ameliyatlardan bir gün önce hastanede olmalısın ve ikinci ameliyattan önce bana bir kaç doktor ameliyatla ilgili bilgi verdiler ve bir doktor kolumu ölçtü hem büyüklüğünü hem de gücünü. Ben Almanyada yanlız yaşıyorum ve ailem Iranda. Ameliyat için de yanlız hastaneye gittim ve o günleri hiç unutmam. Çünkü hayalimi kendi ellerimle gerçekleştirdim. Bir yandan seviniyordum bir yandan da inanamıyordum. Iranda bu ameliyat yok ben bu ameliyatı yapmak için çok bekledim ve zorlukla çektim. Ben Kölnde oturuyorum ve hastane Münih'te. Bu yüzden 5 saat yolculuk yapmalıydım ve bu fotoyu o zaman Köln'ün tren istasyonunda sabaha karşı saat 3te çektim.

 
Hastanede benim yatağım


Ameliyat için sabah saat 6 da kalkıp kendimi hazırlamalıydım. Ameliyattan önce bir kaç kere sordular hangi kolundan aldırmak istiyorsun? Ben de sol dedim çünkü sağ elimle yazıyorum. Eğer birisi sol eliyle yazıyorsa sağ kolunu der. Ameliyattan önce de kolunun kıllarını temizlemen lazım. Lazer ile temizlesen çok iyi olur çünkü böylece sonra penisin üzerinden kıl çıkmaz. Benim maalesef zamanım ve param yoktu lazer yaptıramadım. Ama gelecekte penisimin üzerini lazer yapmayı düşünüyorum. Aslında ben kıllı birisi değilim o yüzden bu konu benim için pek önemli değil. Eğer kıllı olursanız, kesin lazer ile temizleyin sonra sorun yaşamayın.
Bu foto, sol kolumdan en son foto

Alttaki fotoda benim özel çoraplarımı görüyorsunuz. Bu ameliyattan sonra üç gün sadece yatakta kalmalısın ve hareket etmeye izinin yok. Bazı doktorlar 5 gün diyorlar ama benim doktor üç gün dedi. Eğer sen üç gün yatakta hareketsiz kalırsan ayaklarında kan dolaşmaz. Bu çoraplar senin ayaklarında kan dolaşımına yardım ediyor. Ayrıca her akşam hemşire gelip senin bacağından bir tane iğne vuruyor, bu iğne de kanın dolaşımına yardım ediyor.

Alttaki fotoğrafı ameliyata gitmeden bir kaç dakika  önce çektim 



Bir hemşire geldi beni hazırladı ve sonra ameliyat odasına götürdü. Bu ameliyat 6-10 saat sürüyor ama genelde diyorlar 6-7 saat. Benimki yaklaşık 7-8 saat sürmüştür. Gözlerimi açtığımda başka özel bir odadaydım. Hep hemşire ve doktorlar gidip geliyordular. Birisi bana dedi ki ameliyatın iyi geçti ve sorun yok. Ben bir gün o odada kaldım ve her yarım saatte bir hemşire gelip benim penisimi test ediyordu. Penisi koldan alıp yapıştırıyorlar ve bu konu çok riskli olabilir. Bu yüzden hep test ediyorlar acaba penise kan gidiyor mu diye. Çünkü eğer kan gitmezse penis işe yaramaz ve eğer böyle bir sorun çıkarsa hemen tekrar ameliyata götürürler. Benim alttan hiç ağrım yoktu ama kolum aşırı derecede ağrıyordu. Hemşire bana iğne vuruyordu, ağrım yarım saat olmuyordu ama sonra tekrar başlıyordu. Çok kötü bir ağrıydı. Kolum çok ağır ve sert olmuştu, kolum bir arabanın altında gibi hissediyordum. Ameliyattan önce çoğu arkadaş bana dedi ağrı yok. Sonra dedim neden ağrı yok diyorsunuz? Dediler ilk günler normal. Burada da maalesef yalan söyleyenler var o yüzden ben pek başkalarının dediklerine inanmıyorum. Benim 48 saat çok kötü ağrım vardı ama sonra azaldı. Mesela bir arkadaşın ağrısı 4 gün boyuncaydı. Kişiden kişiye değişir ama genelde böyle diyebilirim ki ilk günler kolda çok ağrı var ama sonra iyileşiyor.
Bu fotoları da özel odada çektim 

 Ben üç gün sadece yatakta kaldım ve beni bir iki kere yatakta banyo yaptırdılar. Hiç hareket etmiyordum çünkü hareket etmem penis için iyi değildi. İyi bir şekilde solunum yapabilmem için bana bir şey verdiler aşağıda fotosunu görebilirsiniz ama ben ilk iki gün hiç kullanmadım bu yüzden üçüncü gün solunum açısından biraz problemim oldu. Hemşire dedi ki ben sana bunu kullan dedim. Ama önemli bir problem değildi.
Bu üç günde büyük bir şey üstünüze koyuyorlar ki yatarken battaniye penise dokunmasın. Bu fotoda dediğimi rahat görebilirsiniz.

Dördüncü gün kalkma iznim vardı ama kalkmak için bir tane özel bir doktor geldi ve beni kalkmaya hazırladı. Ben ilk kalkamadım. Aslında ben 4.defa kalkabildim. İlk defalar kalktığımda kendimi hiç iyi hissetmiyordum. Ama sonunda nihayet 4. denemem de kalktım ve bir kaç adım attım. Zaten bu durum normal kimse ilk denemelerde kalkamaz, çünkü sen üç gün hareketsiz sadece yatakta kaldın dediler. Beşinci gün daha rahat kalktım ve hep kalkmaya biraz yürümeye çalıştım. Ben hastanede yalnızdım ama hemşireler bana gerçekten çok yardım ettiler.


 
Beşinci gün doktor kolumun ve penisimin bandını değiştirmeliydi ve ben sabırsızla bekliyordum. Çünkü ilk defa hem penisimi hem de kolumu görecektim. Hemşire hep penisimi test ediyordu. İlk gün her yarım saatten sonra her saatte bir ve daha sonrası 6 kere günde penisimi test ediyordu.

Bu makineyle penisi test ediyorlar, Radyo gibi bir sesi var ve adı Doppler. 

 
Beşinci gün bantları değiştirip daha küçük bantlar taktılar. 



yukarıdaki fotoda penisimin üzerinde bir şey var, onu uyurken penisimin üzerine koyuyordum ki battaniye dokunmasın. Ben son güne kadar bunu kullandım.


Beşinci gün hastanenin terasına çıkmıştım orda bu fotoyu oda arkadaşım çekti.


Fotolarda gördüğünüz gibi benim kolum çok içeriye doğru gitmemişti ve bence doktor kolumu iyi bir şekilde ameliyat etmiş. Ben ameliyattan önce doktora dedim penisin büyüklüğü benim için önemli değil penisin kalınlığı benim için çok önemli ama kolumda o kadar yağ yoktu. Bu yüzden penisim kalın olmayacak. Doktor bana dedi merak etme biz hem kolundan hem de bacağından yağ alacağız. Bunlar koldan deri, damar, sinir ve yağ alıyorlar. Aynı zamanda bacaktan deri alıp kolun üzerine yapıştırıyorlar. Yani fotolarda siz benim bacağımın derisini kolumun üzerinde görüyorsunuz. Bu doktor hem bacaktan deri alıp kolun üzerine koyuyor hem de bacaktan da biraz yağ alıp peniste kullanıyor. Bu metot benim için çok iyi çünkü kolumun yağı az olmasına rağmen, penisimin kalınlığı iyiydi. Bu arada çok önemli bir şey söylemeliyim. Doktor koldan kas alıyor, ama bu yanlış. Senin kolundan kas alınırsa sen sakat olabilirsin. Kolunu hareket ettiremezsin. Koldan veya bacaktan sadece yağ alınır. Penisin büyüklüğü de senin koluna bağlı. Ama genelde 10-14 cm civarında olur. Bence bu büyüklükten daha küçük ve daha büyük iyi değil. Neden? Çünkü eğer çok büyük olursa sen donunda nereye koyacaksın? Nasıl koşacaksın? Rahat etmezsin. Eğer daha küçük olursa da bir anlamı yok. Sen zaten ameliyat oluyorsun ki normal bir penisin olsun. Genelde herkeste 11-12cm vardır. Benim bacağımı önden tam arkama kadar popomun altına kadar kesmişler. Yeri de çok büyük gözüküyor. Çünkü bacağımdan kolum için deri ve penisim için yağ almışlar. Doktor ameliyattan önce soruyor karından mı yoksa bacaktan mı istiyorsun? Ben bacak dedim. Çünkü bacakta olursa kimse göremez tam bacağımın iç kısmı. Ama karından herkes görebilir özellikle tişört değiştirdiğin zaman. İz çok büyük ve hiç normal değil. Birisi görürse kesin sorar sana ne olmuş bu kadar büyük ameliyat izin var diye. Ben bacaktan aldığım için kimse göremez özellikle don giydiğim zaman.


Yukarıdaki fotoda benim bacağımı görebilirsiniz. Bu demirleri 9.gün gelip açtılar.

 

11.gün hemşire gelip senin sondanı çıkarıyor ve sana diyor ki içecek çok iç ve sonra idrar yap bak sorun var mı yok mu. Aslında eğer birisinin sorunu olursa bu gün belli oluyor. %95 fistül diye bir sorunları olur. Yanı idrar yaparken idrar penisin üzerinden de dışarı çıkıyor. Demek ki delik var. Bazılarında bir tane delik var bazılarında 8 tane delik de olabilir. Bu sorun eğer olursa üç ay beklemesi lazım ve üçüncü ameliyatta bu delikler kapatılır. İdrardan sonra senin mesaneni de test ediyorlar acaba mesanen iyi boşalıyor mu ya da idrar zorla dışarı çıkıyor mu. Eğer iyi boşalmadığını görürlerse hemen küçük bir ameliyat yapıyorlar ve alttan bir delik açıyorlar. Çünkü mesane boşalmazsa büyük bir problem yaratır. Ameliyattan sonra herkeste enfeksiyon var ve bu normal. Mesela benim iki aya kadar enfeksiyonum vardı. Ama bazılarında bu enfeksiyon hem yüksek olur hem de hiç geçmiyor. O zaman yine ameliyat yapıyorlar ve idrar yoluna koyulan tüpü dışarı çıkartıyorlar. Çünkü bu tüp enfeksiyonun sebebidir. Aslında bu ameliyatın kendisi zor ve ondan daha zor ameliyattan sonra şu sorunlardır. Bir sorun olursa, onu sadece ameliyat ile iyileştirebilirsin ve bazen sorunlar kaç ay veya sene sürüyor. Ben şanslıydım ve Allah yardımcı oldu. Bende hiç sorun olmadı ama her an sorun çıkabilir. Hastanede çoğunu gördüm kaç sene bu ameliyattan sonra problemleri olmuş ve tekrar ameliyat için hastaneye gelmişler. Yani şimdi benim sorunum yok, ama gelecekte her an bir problem çıkabilir...

Sondayı çıkardıktan sonra 

Bu kremi de kolum için verdiler ama sonradan ben daha iyisini aldım. Bir ay krem kullandım aslında bir kaç ay kullanmalıydım ama ben tembel birisi olduğum için pek kullanmadım. Bu kremler kolunu daha erken ve güzel iyileştiriyor.

21 gün hastanede kaldım ve doktor dedi ki 6 hafta ameliyattan sonra ağır bir şey eline alma ve kendini zorlama. Hastanede bir doktor geliyordu ve benim kolum için fizyoterapi yapıyordu. Almanya'da bu tek hastane ki ameliyattan sonra fizyoterapi servisi veriyor. Çoğu hasta eve gittikten sonra fizyoterapiye gidiyorlar. Neden? Çünkü kolun ameliyattan sonra ağaç gibi kuru ve hiç hareket ettiremiyorsun ve kolunu hiç hissetmiyorsun. Ameliyattan sonra her gün yavaş yavaş parmaklarını hareket ettirmelisin ve zamanla kolun hareketi normal oluyor. Ben ilk günler bi tane kalemi elime bile alamıyordum ama şimdi her işi yapabiliyorum. Ben fizyoterapiye param olmadığı için gitmedim. Ama kendim her an kolumu ve parmaklarımı hareket ettirirdim. Doktor bana bir kaç tane hareket söyledi hep onları yapıyordum. Ben yalnız yaşıyorum başkaları ailesi ile kalıyor. Ben erken iyileşmeliydim bu yüzden kendim de iyileşmeye çalışıyordum. Ben başkalarına göre kolumu daha rahat ve hızlı hareket ettirmeye başladım çünkü her gün uygulamaları yapıyordum.


21 günden sonra eve geri döndüm

 

Aşağıdaki fotoğraflarda ameliyatımın sonucunu görebilirsiniz






Ben kolum için en az bir sene özel bir bant kullanmalıyım. Bu bandı aldım ama çok az kullandım. Çünkü kolumun izi benim için pek önemli değil. Zamanla yeri iyileşir ama eğer bu bandı hep kullansaydım daha erken iyileşirdi. Bu bandın parmakları da var çünkü kolda biraz şişlik oluyor ve bu bant o şişliği yok eder. 


Ameliyattan sonra 


Son zamanlarda kolumdan hiç foto çekmemişim. Üçüncu ameliyatta doktor penisini sünnet yapıyor. Bu ameliyat yarım saat sürüyormuş ama 7 gün hastanede kalmalısın ve 5 gün sondan olacakmış. Ben zamanım olmadığı için bu randevuyu erken alamadım ve iki ay sonra bu ameliyat için hastaneye gideceğim. Bazıları bu ameliyatı olmak istemiyorlar ama ben istiyorum çünkü hem penis daha güzel oluyor hem de ben İranlıyım ve Iranda herkes sünnet oluyor. Dördüncü ameliyatta testisleri yapıyorlar. Ben önceden yaptırdım ama benimkilerin yeri iyi değil. Bu yüzden testislerimi Almanya'da değiştirmek istiyorum. Bu ameliyatta hem testis yapıyorlar hem de isteyenlere pompa yapıyorlar. 

Pompa nedir? 
Penis kolun yağından yapılmış ve biraz yumuşak oluyor bu yüzden ilişki için daha sert olmalı, bu yüzden penisin içine pompa koyuyorlar. Aslında pompa üç kısımdan oluşuyor. Bir kısmı karında, bir kısmı testiste ve bir kısmı da peniste olmalı. Pompan olursa seksten önce testisini bir kere basarsan penis sert olup tam yukarı kalkar. Seksten sonra da tekrar bir kere basıp indirmen lazım. Bu ameliyatı da bazıları istiyor bazıları istemiyor. Pompa üç kısımdan oluştuğu için enfeksiyon ihtimalini çok artıyor ve bazıları bu ameliyatı olup sonra enfeksiyondan dolayı pompayı çıkartmak zorunda kalmışlar. Belki soruyorsunuz neden pompanın bir kısmı karında olur? Çünkü bir torbası var ve torbanın içinde tuzlu su var ve bu su pompalamak için yardım ediyor. 


Alttaki fotoda da kısaca benim değişimimi görebilirsiniz. Nerden nereye gelmişim. Allaha şükürler olsun

Saygılarımla
  - Scooter

      22.12.2014

NOT: Bu yazı T-Kulüpten alıntıdır.