Ünlü Trans Erkek Modeller - TRANS FROM TURKEY

Latest

Transseksüellik hakkında her şey

Bu Blogda Ara

Ünlü Trans Erkek Modeller

 


Moda dünyasında adını duyurmayı başaran FTM modeller;



Benjamin Melzer

34 yaşındaki Melzer, Men’s Health Almanya kapağına çıkan ilk trans erkek olan, bir fitness modeli




Melzer, ’18 yaşıma gelene kadar, bana neler olduğunu bilmiyordum. Trans ne demek onu bile bilmiyordum. Şimdi çok mutlu hissediyorum, fotoğraflarıma baktığımda bu adamın gerçekten ben olduğuna bile inanamıyorum.’ Diyor.


Kieran Damien Moloney

Moloney 16 yaşındayken transfobik bir saldırıya uğradı ve hastanede uzun süre yatmak zorunda kaldı. Bu olay sonrası Moloney, bir daha kimsenin kendisine zarar veremeyeceğini kafasına koyduğunu söylüyor. Uzun yıllar vücut geliştirme sporu yapan Moloney, artık bir fitness eğitmeni.
"Eğer sessiz kalırsak, ne eğitim ne de anlayış gerçekleşmez."


"Şuan bulunduğum yere gelebileceğimi asla düşünmemiştim, daha çok gizli ve baskı altında yaşayacağımı düşünüyordum. Ama hayatın benim için farklı planları vardı."

"Kendimi bir seks sembolü olarak görmüyorum, sadece fotoğraflarıma gelen bazı yorumlara gerçekten gülüyorum"


Laith Ashley

Ashley, dünyanın belki de en çok tanınan trans erkek modellerinden biri, aynı zamanda önemli bir aktivist. Brooklyn doğumlu model, 2016 New York Moda Haftasının yıldızlarından biri olmuştu.





Jake Graf


Londra doğumlu Graf, yazar, yönetmen, aktivist ve model. Kısacası yok yok. Birbirinden önemli 6 dergi kapağını süsleyen tek trans model. Şimdilerde Jake ve karısı birlikte çocuklarını büyütüyorlar! Graf'ın karısı da bir trans. 



















Shady Prada


Court Pineiro




Hanson Gobron




Bryson Nicholas


Dezjorn Gauthier



Paulo Batista



Jaimie Wilson


Liam Cutler

Aydian Dowling



Alex Budin